Reklamace tovaru
Nefunguje vám zboží?
V případe nefunkčnosti zakoupeného zboží se nemusí ihned jednat o závadu, prosím prostudujte si nejprve:
Pokud vám nepomohou uvedené rady, můžete nás před samotnou reklamací kontaktovat
Pokud chcete zboží reklamovat
1) Z naší stránky si stáhněte a vypište reklamační formulář
2) Dobře zabalené zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem prosím zašlete BEZ DOBÍRKY na naši adresu provozu: ECOPRODUKT s.r.o., Jesenského 35, 972 01 Bojnice
3) Reklamace bude vyřešena co nejdříve avšak z určitých důvodů to může trvat maximálně 30 dní.
Chybí část zboží nebo vám přišel jiné zboží
Předem se omlouváme. Prosím neváhejte nás čím dříve kontaktovat a na naše náklady zařídíme nápravu.
+421 463 127 074 případně e-mailem: podpora@ecoprodukt.cz